Mam awarię - co robić?

Awaria może zdarzyć się w domu lub poza nim, w korytarzu czy piwnicy. Najpierw należy możliwie dokładnie sprawdzić co się stało. Jeśli sprawa nie jest pilna, proprosimy o powiadomienie o niej spółdzielni w godzinach pracy. Jeżeli sprawa jest pilna prosimy najpierw sprawdzić na jaki numer alarmowy warto w danej sprawie zadzwonić. Inny numer telefonu jest właściwy gdy z kranu cieknie woda, a inny gdy cieknie z grzejnika lub nie działa ogrzewanie. Dostawcy energii, prądu i wody mają specjalne pogotowia - kontakt z nimi zapewni szybszą reakcję, niż dzwonienie pod nieodpowiedni numer spółdzielni. Warto też zawczasu sprawdzić stronę internetową SM ARKA - często są tam informacje o prowadzonych aktualnie remontach, które mogą wpłynąć np. na kontrolowaną, chwilową przerwę w dostawach wody. Tablica ogłoszeń podaje kiedy planowo zostanie usunięta usterka. Jeśli spółdzielnia została poinformowana o awariach, na pewno przekaże pełne informacje na ich temat na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej.

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com